خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

سیل به بخشهای کشاورزی، تجاری و مسکونی در استان سمنان خسارت زد


مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان:

سمنان- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان سمنان گفت: سیل ناشی از بارشهای پراکنده و منطقه ای در 72 ساعت گذشته، به زیرساخت، بخش های کشاورزی و واحدهای تجاری و مسکونی در مناطق مختلف این استان خسارت وارد کرد.

احمد طاهری روز دوشنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: در روزهای گذشته به صورت نقطه ای و محلی، تگرگ و بارش های پراکنده، باعث جاری شدن سیل در مناطق مختلف استان سمنان شد و به بخش کشاورزی، منازل مسکونی و تجاری، چاه های آب، منابع طبیعی و... خسارت زد.

وی با بیان اینکه کارشناسان این اداره کل در حال ارزیابی خسارت ها هستند ،تاکید کرد: سیلاب در شاهرود و بسطام در ساعت 19 و 30 دقیقه روز 31 اردیبهشت و گزارش سیلاب در شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر ساعت 19 و 10 دقیقه روز یکم خرداد 95 گزارش شد.
طاهری اظهار داشت: سیل به مناطق خرند و خطیر کوه در شهرستان مهدیشهر، منطقه آهوان در شهرستان سمنان، شمال شهرستان دامغان، شرق شهرستان میامی و جنوب شهرستان شاهرود، خسارت وارد کرد و کارشناسان مدیریت بحران در حال بررسی و ارزیابی خسارت ها هستند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان سمنان اضافه کرد: با توجه به این که استان سمنان از نظر وسعت هفتمین استان کشور است و خسارت ها در شهرستان های مختلف به صورت پراکنده رخ داده است، جمع بندی خسارت ها، حداکثر چهار روز طول خواهد کشید.
بارش های رگباری و شدید اردیبهشت و خرداد 95 در نقاط مختلف استان سمنان قابل توجه بوده و در برخی نقاط باعث جاری شدن سیلاب شده است که بیشترین میزان این بارشها به میزان 30 میلیمتر عصر روز 21 اردیبهشت رخ داد که با جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی معابر شهر سمنان همراه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد