خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

توکلی رئیس پیشین مرکز پژوهش های مجلس: فساد در کشور سیستماتیک شده است



  احمد توکلی نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در مسجد گرجی پایین بهشهر و در جمع مردم این شهرستان سخن می گفت اظهار داشت:‌فساد سیستماتیک یعنی دستگاههای مسئول مبارزه با فساد خودشان آلوده این مسئله می شوند .

بهشهر -خبرنگار وارش نیوز: عضو هیات موسس دیده بان شفافیت و عدالت ادامه داد:بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی فساد موجود است  فسادی که مثل موریانه می خورد و از درون خالی می کند .

عضو  پیشین کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد:توزیع ناعادلانه قدرت و ثروت جنگ با خداست  و هیچ چیز به اندازه  حکومت بر اساس ظلم موجب سقوط نمی شود  فساد حکومت را از بین می برد اشتغال  و بهره وری را پایین می آورد و رفتار مردم را عوض می کند .

توکلی عنوان کرد:اکثر قاطع  نمایندگان مردم و حکومتی ها پول حرام به خانه هایشان نمی برند اما  اشکالشان این است  که پول حرام خورها را نمی گیرند  .

وی یاد آور شد: حساسیت ها نسبت به این معضل کم شده و اجازه نمی دهد مردم زیباییهای جمهوری اسلامی را ببینند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی از تاسیس سازمان مردم نهاد برای مبارزه با فساد  خبر دادو گفت: سازمانی  مستقل، غیر دولتی و مردم نهاد را  با نام دیده بان شفافیت و عدالت  تاسیس کردیم و ده نفر هیات موسس آن شدیم  حدود شش ماهی است که مشغول فعالیت هستیم  و می خواهیم زمینه فساد را خشک کنیم  با مفسدها مبارزه کنیم  از ما حمایت کنید  و امیدوار باشید  اگر جمعیت ما زیاد شود  زورمان هم زیاد می شود و می توان با این معضل مبارزه کرد.

توکلی در بخش دیگری از سخنانش به  بیان چرایی رفتن به سوریه  و جنگ با تکفیری ها پرداخت و بیان داشت: دور کردن مرز امنیتی از مرز جغرافیایی استراتژی پسندیده و عقلانی نظامی جهان است  و این منطق بسیار قوی است کسانی که سادگی می کنند و می گویند چرا جوانان مابه جنگ بروند و کشته شوند دلایل این امر را در نظر نمی گیرند آنها   باید بدانند که مدافعان حرم  از اسلام دفاع کردند  .

 وی  با بیان اینکه مردم بهشهر و آمل در انقلاب پیشتاز بودند و در دفاع از حرم هم پیشتاز هستند افزود:امنیتی که در جمهوری اسلامی شاهد آن هستیم به خاطر رشادتهای مدافعان حرم  است که ایران را بیمه کرده است.

نماینده  پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خاتمه سخنانش  تاکید کرد: نعمت امنیت را دست کم نگیرید  اگر امنیت نباشد  سنگ روی سنگ بند نمی شود چرخها نمی چرخد دشمن با ما تعارف ندارد  تمامی خواهی و استکبار طلبی شان  مشهود است اگر این جهاد نباشد آمریکای خبیث پدر همه را در می آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد