خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

مدیر امور توزیع برق بهشهر:

 


با کاهش مصرف برق در راه تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم


نوری- بهشهر


مدیر امور توزیع برق بهشهر در گفتگوی اختصاصی با روزنامه  وارش گفت:با توجه به اینکه امسال با نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل نامگذاری شده با کاهش مصرف برق می توان  در تحقق این امر گام برداشت.

 حسن کلاته افزود:تعداد مشترکان برق در شهرستان به  75هزار مشترک می رسد که از این تعداد 51درصد مشترکان خانگی،20درصد صنعتی،8درصد اداری ،8درصد کشاورزی و مابقی مشترکان تجاری را شامل می شوند.

وی با بیان اینکه برای 75هزار مشترک برق 1700کیلومتر شبکه خدمت رسانی توزیع وجود دارد تصریح کرد: میانگین مصرف برق در کل کشوردر طول سال گذشته به میزان  8درصد بود ه اما  این رقم در بهشهر به 16درصد می رسد که آمار خوبی را نشان نمی دهد.

مدیر امور توزیع برق بهشهر با اشاره به شروع گرما و تغییر الگوی مصرف مشترکان  بیان داشت:  ساعات اوج مصرف در مشترکان خانگی در شش ماهه نخست سال از ساعت 20تا 24شب   است که هزینه مصرف برق در این ساعات 3برابر می شود و بالاتر از ساعات کم بار و میان بار محاسبه می گردد.

وی یادآور شد:در شهرستان 4 ایستگاه فشار قوی داریم  که کل مشترکان را برق رسانی می کند  و ظرفیت این ایستگاهها با توجه به میزان مصرف مشترکان  و شروع گرما در حال پر شدن است.

کلاته تاکید کرد:در سال گذشته مبلغی به میزان 3میلیاردو 900میلیون تومان  را برای توسعه و بهینه سازی شبکه توزیع هزینه کردیم تا بتوانیم خدمت رسانی بهتری به مشترکان داشته باشیم.

مدیر امور توزیع برق بهشهر با اشاره به اینکه تمهیداتی را برای کاهش مصرف برق در نظر گرفتیم عنوان کرد: جلساتی را با شالیکوبی ها ،صنایع و مرغداری ها برای کنترل میزان مصرف و کاهش آن برگزار کردیم و از تمامی مشترکان تقاضا داریم در مصرف برق صرفه جویی کنند.

وی افزود:اگر همکاری لازم مشترکان ، صنایع ، واحدهای تجاری و خدماتی صورت نگیرد با پر شدن ظرفیت ایستگاههای فشار قوی ممکن است در خدمت رسانی به مردم با مشکل مواجه شویم و خاموشی های نا خواسته ای را داشته باشیم.

مدیر توزیع امور برق بهشهر در خاتمه خاطر نشان ساخت:زمینی در روستای امام ده برای  احداث پست فشارقوی 230کیلوولت خریداری کردیم  که مبلغ 54میلیارد تومان برای احداث این ایستگاه اعتبار نیاز داریم و مکاتباتی را انجام دادیم که امیدواریم با پیگیری فرماندار شهرستان و نماینده محترم مجلس این امر محقق گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد