خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

فرو رفتن میله گرد به پای زن ۵۵ ساله بهشهری



 

در پی تماس شهروندی در بهشهر با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بهشهر مبنی بر ورود میله گرد به پای چپ خانمی ۵۵ ساله ، بلافاصله نیروهای امدادی سازمان به محل حادثه واقع در چهارراه فرمانداری اعزام شدند.

وارش نیوز: به نقل از واحد روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بهشهر در پی تماس شهروندی در بهشهر  با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بهشهر مبنی بر ورود میله گرد به پای چپ خانمی 55 ساله ، بلافاصله نیروهای امدادی سازمان به محل حادثه واقع در چهارراه فرمانداری اعزام شدند.

نیروهای سازمان پس از رسیدن به محل و انجام کارهای مربوط به ایمن سازی ، میله گرد را که در اثر بی احتیاطی وارد پای این خانم شده بود برش دادند و سپس مصدوم  به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

همچنین در ماموریتی دیگر مبنی بر حریق منزل مسکونی در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی چهارطبقه ای در خیابان امام کوچه شهید موسوی ، بلافاصله نیروهای عملیاتی آتش نشانی به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از قطع انشعابات برق و گاز و بررسی کانون حریق که در اتاق خواب رخ داده بود ، حریق را با استفاده از کپسولهای خاموش کننده اطفا نمودند و پس از ایمن سازی محل و تهویه کامل دود توسط دستگاه تهویه به ایستگاه بازگشتند.علت حادثه بازی با فندک کودک گزارش شد و خسارت جانی در پی نداشت ولی خساراتی از جمله سوختن فرش، پنکه ، البسه و شکسته شدن شیشه پنجره را همراه داشت.  در ادامه حمید علی نیاپوری مسئول آموزش و پیشگیری سازمان  آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد آمار آموزش و پیشگیری در خرداد 95گفت:تعداد 21 کلاس آموزشی به میزان 52 ساعت به 560نفر آموزش داده شد. علیرضا خادمیان معاونت عملیات سازمان در مورد آمار عملیات انجام شده در خرداد 95 نیز افزود:در خرداد ماه امسال 80 مورد عملیات انجام شده که 35 مورد آن مربوط به آتش سوزی و مابقی عملیات امدادی بودند.

وی در خاتمه  به تعداد ماموریت ها بر حسب محدوده عملیات اشاره کردو ادامه داد:65 مورد عملیات در محدوده شهر و 8مورد عملیات در خارج از محدوده و 7 مورد نیز در روستا بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد