خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

فاز دوم هدفمندی یارانه ها بر بازار مسکن تاثیر مثبت دارد

نماینده مجلس:

ارومیه - ایرنا - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، قدرت خرید مردم بالا رفته و تقاضای موثری در بازار مسکن ایجاد می شود.

ˈموید حسینی صدرˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها، پرداخت یارانه و وام به بخش مسکن، در این بازار، تغییر، حرکت و جنبشی ایجاد می شود.


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سال جدید با فروش نفت و گاز، بازار مسکن نیز از این موضوع متاثر می شود و فروش این فرآورده ها بر بازار مسکن تاثیر مثبتی می گذارد.

وی به تاثیرات مثبت بخش مسکن و ساخت و ساز در بخش های دیگر کشور اشاره کرد و گفت: این تاثیرات را به صورت کلان در تمام ایران خواهیم داشت و همه بخش ها از آن تاثیر می پذیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تاثیر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بر قیمت مصالح ساختمانی ادامه داد: حرکت در بخش ساختمان و حتی مصالح ساختمانی نظیر آهن آلات در نهایت باعث می شود اقتصاد ما در این حوزه جهش عظیمی داشته باشد.

این نماینده مجلس یادآور شد: اگر ساختمان سازی رونق پیدا کند، به دنبال آن گردش پول محقق می شود در این شرایط حتی کارگران ساختمانی نیز می توانند از این رونق اقتصادی و افزایش گردش مالی بهره مند شوند.

وی افزود: بازار مسکن به صورت زنجیروار به تمامی بخش های اقتصادی کشور متصل است از این رو تصمیمات در این خصوص باید با دقت نظر بیشتری اجرایی شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ابراز امیدواری از بروز اتفاقات مثبت و خوب در بازار مسکن در سال 93 ادامه داد: اجرای گام دوم هدفمندی یارانه ها تبعات خوبی داشته و من این موضوع را بسیار خوب ارزیابی می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد