خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

واکنش کریمی، دایی و نکونام به درگذشت مهرداد اولادی


کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس به درگذشت مهرداد اولادی واکنشی تلخ نشان داد.

به گزارش ایسنا، پس از انتشار خبر درگذشت مهرداد اولادی بازیکن جوان فوتبال کشورمان، علی کریمی کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران نسبت به درگذشت این بازیکن واکنش نشان داد.

کریمی در پیامی کوتاه اینچنین ابراز احساسات کرد: "دیگه نمی‌دونم چی بگم. روحت شاد."

هم‌چنین علی دایی، جواد نکونام، مهدی رحمتی، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، محسن مسلمان، حسین ماهینی و ... نیز در پیام‌هایی جداگانه به درگذشت اولادی واکنش نشان دادند.

اولادی ساعاتی پیش در بیمارستان شهدای تجریش تهران درگذشت.

مهرداد اولادی درگذشت


تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های پرسپولیس و استقلال را در کارنامه داشت، از دنیا رفت.

به گزارش ایرنا، مهرداد اولادی ساعتی پیش در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

این بازیکن متولد سال 1364 در قائمشهر بود و پیش از این در تیم های پرسپولیس و استقلال هم بازی کرده است.
حمید استیلی سرمربی اسبق ملوان بندر انزلی در گفت و گو با ایرنا این خبر را تائید کرد.
ورزشی** 9118**

کلمه سر خط


سکینه نوری تیرتاشی

 یک نقطه بگذار ببین زمستان تمام شد سال به پایان رسید وبهار به  همه شهرها  سر  زد و از دریچه قلب آدم ها به بار نشست و روی سر شاخه ها  آشیانه کرد  و شکوفه ها را به مهمانی  کوچه ها آورد .

زندگی پر شده از بوی جوهر و تمام نقطه هایی که با هم روی کاغذ مهمانی گرفته اند و بر کنج کلمات نشسته اند.نقطه که گذاشتی دوباره  از سر خط شروع کن  و  بنویس از پسر کفش دوز  تا مردی که می خواست رئیس جمهور شود از همه آن آدم هایی  کسی نام آنها را نشنیده و  از  زندگی ها و حرفهایشان ننوشته است .

سال شروع شد و  آدم های زیادی هستند که  هنوز  کسی داستان زندگی  شان  را  با جوهر روی کاغذ ننوشته است و کلمات برای سیاه کردن ورق های روزنامه از هم سبقت نگرفته اند  تا روزنامه ای  بار دیگر چاپ شود و جلوی چشمان مخاطبان قرار گیرد.

هر سال که میگذرد و تمام میشود  ترسم  از این است که روزی بیاید و  برای نوشتن از همه آنهایی  که باید  صدایشان شنیده شود  دیر شود و دلسرد شوم .آرزویم این است  که روزی بتوانم تمام حرفهای آنان را بنویسم و مجبور نباشیم متن را چندین بار بخوانیم و نکاتی را حذف کنیم تا شاید به کسی برنخورد و یا برای خودمان دردسر نشود .

دوست دارم از تمام درد دل هاشان  بنویسم و با چشمان خود  تاثیر خوب را  برای آینده آنان ببینم و بتوانند فردای بهتری را داشته باشند هر چند  بروند و لابه لای  روزمره ها گم شوند .

 نمی دانم  تا حد  توانستیم   برای جامعه ای بهتر با شرایط اجتماعی مناسب تر  و سطح فرهنگی بالاتر  تلاش کنیم و موفق باشیم .چقدر توانستیم در حیطه جغرافیایی محل زندگی خود  اتفاقات خوب را رقم زنیم ؟و مانع از اتفاقاتی شویم که نفعی را برای جامعه ندارند .

همه این فکرها وقتی  توی سرم موج میزند که مثل همیشه انگشتانم روی کیبورد می چرخد و نگاهم روی مانیتور سفید رنگ قفل کرده است.

سال جدید شروع شد  کلمه را بگذار سر خط و شروع کن.

این داستان زندگی  مردی  است که روزها برای کار بیرون می رود و شبها با کوله باری از خستگی  به خانه بر میگردد نامش غلام علی است اما همه او را ...

سال نو مبارک

سال نو را به همه عزیزان تبریک می گم با لاخص به همه همکاران خودم  که به کار روزنامه نگاری مشغول هستند هر سال که می گذره  به این امید که در این سال روزنامه نگاران  موقعیت بهتری برای  کار و قلم زدن داشته باشند آغاز می کنیم.

باید دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته ای ؛ تحویل دهی .
خواه با فرزندی خوب .

خواه با باغچه ای سرسبز .

خواه با اندکی بهبود شرایط اجتماعی .

و اینکه بدانی حتی فقط یک نفر با بودن تو ساده تر نفس کشیده است .

این یعنی تو موفق شده ای ؛

گابریل گارسیا مارکز