خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

دیدار و گفتگوی دکتر همتی با مسئولان و همکاران اداره امور شعب استان مازندران


دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران در دومین روز سفر کاری خود به استان مازندران ، ضمن بازدید از دوایر مختلف اداره امور شعب استان مازندران با مسئولان ستادی، روسای حوزه و شعب تابعه این اداره امور دیدار و گفتگو کرد.
 همتی، در این نشست، طی سخنانی وضعیت بانک را علیرغم شرایط سخت فعلی رو به جلو توصیف کرد و اقتدار کنونی بانک ملی ایران را ناشی از اقبال عمومی مردم دانست و گفت: باید از این ظرفیت به نحو شایسته و مناسب استفاده گردد .
 رئیس هیأت مدیره اجتناب از هزینه های اضافی را ضروری خوانده و اظهار داشت: لازم است واحدها نسبت به فروش املاک اضافی در جهت سودآور کردن بانک تمامی تلاش خود را عمل آورند .



 وی در ادامه با تشریح سیاست های کلان مدیریتی ، وضعیت سپرده های بانک ، سیاست های اعتباری ، اقدامات انجام گرفته برای وصول مطالبات ، تغییرات ایجاد شده در روند ارتقای شغلی کارکنان و شروع مطالعه برای اصلاح اساسنامه بانک ، خواستار همدلی و همکاری تک تک کارکنان در راستای ارتقای جایگاه بانک شد.

 مدیر عامل بانک ملی ایران با بیان اقدامات انجام شده در حوزه انفورماتیک و تغییرات به عمل آمده در شرکت سداد ، این امر را گامی مهم در جهت روان سازی و بروز کردن امور IT بانک دانست .
 همتی سبک سازی ، کاهش هزینه های اضافی و وصول مطالبات را راهکارهای مناسب به منظور سودآور کردن بانک عنوان کرد و اظهار داشت: مجموعه اقدامات انجام شده در مدت اخیر افق دید بسیار خوبی را برای آینده بانک ترسیم می‌کند و با توجه به شاخصه‌های موجود افق روشنی برای تولید در کشور ترسیم می‌کند که همه این ها مدیون اعتماد عمومی مردم به بانک ملی ایران است .
 وی در ادامه اظهار امیدواری کرد بانک ملی ایران همچنان همانند گذشته گزینه اول درسیستم اقتصادی کشور باشد . مدیر عامل بانک با تأکید بر اصلاح و ادغام شعب ناکارآمد افزود: این امر به نفع سازمان و کارکنان است چرا که لازم است در جهت سود آوری شعب گام برداریم .
 همتی در بخش پایانی سخنان خود ، ضمن تشریح اقدامات در حال انجام در خصوص امور رفاهی کارکنان بر همدلی و همکاری تمامی ارکان بانک در راستای افزایش بهره‌وری، تأکید کرد .
 در بخش دیگری از این مراسم برات کریمی معاونت امور شعب بانک در سخنانی ، استان مازندران را استانی با مردمان سخت کوش دانست و بیان داشت: باید از پتانسیل موجود در جهت اهداف بانک استفاده بهینه گردد.
 وی پرورش نیروهای مستعد از بین کارکنان را با توجه به بازنشسته شدن تعداد زیادی از همکاران و استفاده بهینه از نیروی انسانی را ضروری دانست .



 معاون امور شعب جذب منابع ارزان قیمت را از الویت های بانک ملی برشمرد و گفت: همه باید در این راستا اقدامات بایسته ای را انجام دهند .

 در ابتدای این مراسم آقای هبت‌اله ویسی رئیس اداره امور شعب استان مازندران به ارائه گزارشی از اداره امور شعب استان مازندران پرداخت .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد