خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

حجت الاسلام فعالی :نتیجه پیروزی مذاکرات هسته ای باید در زندگی مردم نمایان شود

 

حجت الاسلام فعالی :

نتیجه پیروزی مذاکرات هسته ای باید در زندگی مردم نمایان شود

 

 

گلوگاه- خبرنگار وارش

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، با اشاره به نتیجه پیروزی مذاکرات هسته ای گفت: نتیجه پیروزی مذاکرات هسته ای باید در زندگی مردم نمایان شود.

حجت الاسلام حسینعلی فعّالی  در گفتگو با وارش ضمن تبریک مذاکرات هسته ای به رهبر معظم انقلاب و خدمتگزاران صدیق نظام افزود:سرانجام بعد از گذشت 12 سال از مذاکرات متعدد بین ایران و 1+5در 23 تیرماه 1394به نتیجه رسید نتیجه ای که حاصل تلاش دولتمردان مختلف شهیدان راه توسعه انرژی هسته ای و شهیدان بزرگوار هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران و آزادگان و منویات مقام معظم رهبری (حفظه ا...)است.

وی تصریح کرد: قدرتهای جهان نیز به این نتیجه رسیدند که باید حقوق ملت ایران ارج نهاده شود و بایستی به ملت ایران احترام گذاشت و باید باور کنند که چرخه توسعه ایران مسیر خودش را طی کند و کسی نمی تواند این چرخ توسعه را از حرکت بازدارد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه  ، با بیان اینکه مذاکرات 23 تیرماه قطعا"موافقان و مخالفان را از ایران و خارج از ایران در پی خواهد داشت اظهار داشت : باید باور داشت که تیم مذاکره کننده  در مقابل قدرتهای بزرگ دنیا آنچه در توان داشتند در سخت ترین شرایط به نمایش گذاشتند و با قدرت تمام در مقابلشان ایستادند و نگذاشتند از خطوط قرمز ایران عبور کنند.

حجت الاسلام فعالی ابراز داشت : استکبار جهانی متوجه شده که تحریم و ظلم و زور فایده ای ندارد باید تحریم ها را لغو کنند و امتیازاتی را به ایران بدهند.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه  در پایان تصریح کرد: بعد از استقامت و پایداری در 8 سال دفاع مقدس مذاکرات وین پیروزی دیگری  برای ملت و دولت ایران رقم خورده است دولت باید با توجه به فرصت پیش آمده مشکلات مردم را که مرتبط با تحریم است یکی پس از دیگری برطرف کنند و مردم باید نتیجه این پیروزی را حس کنند و پیروزی نباید به شعار و شنیدن اخبار باشد بلکه نتیجه مذاکرات در جامعه هویدا گردد تا مردم متوجه تلاش 12 ساله بشوند که گره کار از کجا بوده است.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ب.ظ http://siyadeni.mihanblog.com

سلام.وبلاگتون زیباست بیایید تا با کمک هم آماربازدیدمون بیشتر بشهٰ
من لینک شمارا قرار دادم تو وبلاگم شما هم اگر دوست داشتین این کارو بکنین
درضمن بهترین میدوستانم رو جمع آوری می کنم وتوی لینک جداگانه ای قرارمی دم که این می شه چندین لینک
وبلاگ دهه شصتی ها با آدرس:http://siyadeni.mihanblog.com

محمود جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:43 ب.ظ

مرحبا ناصرنا

پهلوان جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:46 ب.ظ

حقا که ولایتی هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد