خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

کامنت‎های کاربران ایرانی برای خانم رئیس‎جمهور! (+عکس)


صفحه اینستاگرام رئیس جمهور کرواسی از سوی برخی کاربران ایرانی صدها کامنت فارسی گرفته است.

"کولیندا گرابار کیتاروویچ" رئیس جمهور 48 ساله کرواسی که برای دیدارهای دیپلماتیک به ایران آمده، از سوی برخی کاربران ایرانی هم خوشامدگویی شنید و صفحه اینستاگرامش صدها کامنت فارسی گرفته است.

کاربران ایرانی بعد از ورود ورود هر شخصیت سیاسی، هنری و ورزشی به کشورمان در شبکه های اجتماعی از آنها استقبال می کنند، حال برخی با روی خوش و بعضی دیگر با کامنت های توهین آمیز که خوشبختانه این بار رئیس جمهور کرواسی مورد عنایت کاربران قرار گرفت.
کامنت‎های کاربران ایرانی برای خانم رئیس‎جمهور! (+عکس)
کامنت‎های کاربران ایرانی برای خانم رئیس‎جمهور! (+عکس)
کامنت‎های کاربران ایرانی برای خانم رئیس‎جمهور! (+عکس)
کامنت‎های کاربران ایرانی برای خانم رئیس‎جمهور! (+عکس)

ادای سوگند نخستین رییس جمهور زن تایوان (+عکس)


"تسای اینگ ون" نخستین رییس جمهور زن تاریخ تایوان روز جمعه در کاخ ریاست جمهوری در شهر تایپه ادای سوگند کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس خانم اینگ ون در سخنرانی خود در مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری بر ضرورت انجام اصلاحات اقتصادی در تایوان تاکید کرد.

او در این مراسم که با حضور سفرا و مهمانانی از 59 کشور جهان برگزار شد، مسیر پیش روی خود را سیری هموار ندانست.

حزب کمونیست چین تایوان را یک استان متعلق به چین می داند.

رییس جمهوری جدید تایوان طرفدار ایده استقلال و جدایی از چین است.

ادای سوگند نخستین رییس جمهور زن تایوان (+عکس)

ادای سوگند نخستین رییس جمهور زن تایوان (+عکس)

ادای سوگند نخستین رییس جمهور زن تایوان (+عکس)

نائب رئیس اتاق بازرگانی تهران: امید اقتصاد نا امید شد

 نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با بیان اینکه اگر دولت به وضعیت اقتصادی کشور و رفع رکود توجه نکند، تولید نابود می‌شود، گفت: اواخر سال۹۴ امیدی در جامعه ایجاد و جنب و جوشی شکل گرفت، منتها این امید به ثمر نرسید.

علاءالدین میرمحمدصادقی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد وضعیت تولید در کشور، با یادآوری اینکه سال گذشته یکی از بدترین سال‌ها برای تولید و تولیدکننده و اقتصاد، بخصوص اشتغال در کشور بود، اظهار داشت: اواخر سال۹۴ امیدی در جامعه ایجاد و جنب و جوشی شکل گرفت، منتها این امید به ثمر نرسید.

وی افزود: امیدواریم در سال جاری امیدی که برای اقتصاد کشور ایجاد شده، جامعه عمل بپوشد و رونق و تحولی در اقتصاد کشور و وضعیت مردم ایجاد شود.

نائب رئیس اتاق بازرگانی تهران در مورد اقدامات دولت برای رونق اقتصادی، گفت: دولت تصمیم دارد اقدامی انجام دهد و تلاش می‌کند، منتها وضعیت به حدی آشفته است که مشخص نیست دولت تا چه زمانی موفق شود مشکلات را حل کند.

میرمحمدصادقی با تاکید بر اینکه دولت باید هم رکود و هم برای ایجاد شغل و حل مشکل بیکاری اقدام و آن را برطرف کند، بیان کرد: دولت عزمی برای حل مشکلات دارد، ولی توفیق‌شان قابل پیش بینی نیست.

وی در مورد نقش دولت در تشدید رکود گفت: جوانب و مسایلی ایجاد شده، که عموما دست به دست هم داده و رکود ایجاد شد. هم تحریم موثر بود و هم برخی از تصمیماتی گرفته شد که در آن موثر بود.

این فعال بخش خصوصی اضافه کرد: عدم همکاری بانک‌ها و مشکلات اقتصاد کشور باعث ایجاد و تشدید رکود شد و مردم به جای اینکه پول خود را در تجارت و تولید سرمایه گذاری کنند، در بانک‌ها سپرده گذاری کردند و بانک‌ها این پول‌ها را صرف تجارت، خرید ملک کردند که حاصل آن تشدید رکود بود.

میرمحمدصادقی با تاکید بر اینکه در سال ۹۴ وضعیت خاصی برای اقتصاد کشور ایجاد شد که در سال‌های گذشته استثناء بود، گفت: دولت باید چاره اندیشی کند و وام و تسهیلاتی به بخش تولید داده شود، تا بتوانند چرخ اقتصاد را به حرکت دربیاورند و کالاهایی تولید شود که صادر شود و بازارهای بین المللی را به دست بیاوریم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی تهران تاکید کرد: بدیهی است که اگر دولت توجهی به تولید نکند ضربه بیشتری به تولید وارد و ممکن است نابود ‌شود و امیدواریم که وضعیت تولید در سالجاری نسبت به سال۹۴ بهتر شود.

اعلام برترین‌های تبلیغات بانکی کشور

اسدی با خلاقانه دانستن طرح‌های سایر بانک‌ها اظهارداشت: بانک‌های دیگر نیز در زمینه تبلیغات بسیار خوب و موثر عمل کرده‌اند و مسلما طرح‌های تبلیغاتی سایر بانک‌ها قابلیت‌های فراوانی در جذب مخاطب و القای پیام خود را دارا است و قطعا ایجاد فضای رقابتی در طراحی تبلیغات علاوه بر زیبایی‌های بصری در ارایه پیام مناسب موثر خواهد بود.
 در نظرسنجی موثرترین فعالیت‌های تبلیغاتی بانک‌ها، بانک گردشگری عنوان اول و بعد از آن به ترتیب بانک‌های سامان، شهر و ملت رتبه‌های دوم تا چهارم را کسب کردند.

به گزارش ایسنا، در این نظرسنجی که از ۲۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال توسط سایت دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند ایران برگزار شد، بانک گردشگری موفق شد؛ موثرترین تبلیغات را در این نظرسنجی عمومی داشته باشد.

بانک گردشگری طی چند سال گذشته با استفاده از ایده‌های نوین و خلاقانه توانسته شکل تازه‌ای از تبلیغات را از نظر اثرگذاری مردمی با رعایت طراحی محصول و خدمات، همراه با دقت در زیبایی بصری توأم با سادگی طرح به اجرا بگذارد.

مهدی اسدی مدیر امور روابط عمومی بانک گردشگری در این‌باره گفت: خوشبختانه سیاست‌گذاری تبلیغاتی در این بانک از ابتدا به نحوی صورت پذیرفته که بتوان از تجارب و اثربخشی خدمات در یک کمپین برای دیگر کمپین‌ها بهره برد و این مهم با تاسیس شرکت هم‌وطا از شرکت‌های وابسته به این بانک به گونه‌ای پیش رفت که دانش کسب شده در تبلیغات بانکی به شکلی هدفمند و بر پایه استانداردها و خرد جمعی پایه‌ریزی و اجرا شود.

وی در ادامه افزود: ثبات در رویه‌های مناسب تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در اثربخشی آن است و می‌توان گفت این بانک در طی چندسال گذشته این رویه را توانسته به خوبی حفظ و اجرا کند، که البته هماهنگی و تشکیل اتاق فکری متشکل از کارشناسان روابط عمومی بانک و مشاورین و کارشناسان برندینگ و آتلیه شرکت هم‌وطا در تمامی مراحل فعالیت‌ها نقش به‌سزایی در آن داشته و در این میان باید از تلاش‌های شبانه‌روزی «محمدعلی مشکیان» مدیرعامل شرکت هم‌وطا که حضور مهمی در مدیریت موارد ذکر شده داشته تقدیر و تشکر کنم.

اسدی با خلاقانه دانستن طرح‌های سایر بانک‌ها اظهارداشت: بانک‌های دیگر نیز در زمینه تبلیغات بسیار خوب و موثر عمل کرده‌اند و مسلما طرح‌های تبلیغاتی سایر بانک‌ها قابلیت‌های فراوانی در جذب مخاطب و القای پیام خود را دارا است و قطعا ایجاد فضای رقابتی در طراحی تبلیغات علاوه بر زیبایی‌های بصری در ارایه پیام مناسب موثر خواهد بود.

در نظرسنجی سراسری تبلیغات و روابط عمومی بانک‌های ایران که توسط سایت دنیای تبلیغات با سوال «به نظر شما طی سه سال گذشته، تبلیغات و اقدامات ارتباطی کدام بانک بیشترین تأثیر را داشته است؟» برگزار شد، کارشناسان تبلیغات، مشتریان بانک‌ها و عموم مردم و علاقه‌مندان می‌توانستند با مراجعه به این سایت به عنوان رسانه تخصصی تحلیلی، خبری و آموزشی تبلیغات ایران به تبلیغات یک تا سه بانک از میان بانک‌های ایران رأی داده و پس از ثبت رأی که برای هر کاربر فقط یک‌بار امکان‌پذیر بود، نتایج را نیز در هر مرحله از نظرسنجی مشاهده کنند.

مدیرعامل جدید خانه تئاتر انتخاب شد


 اصغر همت به عنوان مدیر عامل جدید خانه تئاتر انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، در تازه ترین جلسه هیات مدیره خانه تئاتر که امروز 27 اردیبهشت ماه برگزار شد، هیات مدیره این تشکل به اتفاق آرا ، اصغر همت را به عنوان مدیر عامل جدید خانه تئاتر انتخاب کرد.

همت در همین زمینه به ایسنا گفت: علیرغم تمایل هیات مدیره برای ادامه فعالیت آقای ایرج راد در جایگاه مدیر عامل، ایشان نپذیرفت و ادامه مسئولیت ایشان بر عهده من قرار گرفت که امیدوارم بتوانم حضور موثری داشته باشم.

وی که پیش از این به عنوان سخنگوی هیات مدیره خانه تئاتر حضور داشت، مهمترین برنامه خود را پیگیری جدی خواسته‌های بر حق تئاتری‌ها دانست و افزود: مهمترین برنامه و فکرم این است که به طور جدی و در درجه اول مسالمت‌آمیز دنبال خواسته‌هایمان باشیم و مثل گذشته کوتاه نیاییم چراکه در سال‌های گذشته مدیران دولتی به هر علتی نسبت به خواسته‌های ما بی اعتنا بوده‌اند و امروزه هنرمندان تئاتر از نظر روحی ، معیشتی و امنیت شغلی، شرایط مناسب ندارند بنابراین امیدوارم با تعامل با بخش دولتی بتوانیم به خواسته‌های بر حق‌مان برسیم.

این بازیگر تئاتر خاطرنشان کرد: در همین راستا امیدوارم مدیرانی که خود را رفقای ما می‌دانند ، عاملی بین ما و دولت بشوند تا بتوانیم بستر مناسبی را برای این هنر والا فراهم کنیم.

همت یکی از مهمترین ضروریات جامعه تئاتر را ایجاد همدلی میان تمام هنرمندان این رشته برشمرد و ادامه داد: امیدواریم در شرایطی که سر و سامان دلخواهی برای رشته ما وجود ندارد، در سایه این همدلی بین اعضای خانه تئاتر و هنرمندانی که عضو ما نیستند، جماعت تئاتری را دلخوش کنیم.

 ایرج راد 15 سال مدیرعامل خانه تئاتر بود.